torsdag 20 november 2008

Nya saker på gång!!!!

Puust nu har jag suttit och sytt hela eftermiddagen och kvällen, två nya klänningar blir klara inom kort! Förra helgen fick jag även klar en väska, har dock inte haft tid att ta något kort på den ännu... Det får bli lite bilder på väskan och klännigarna nu i dagarna :)
Om jag inte får min symaskin fixad snart så blir det stora problem med viss detaljsömnad :( grrr vad datorer och maskiner kan va irriterande.... Jag har inte riktigt tålamod att fixa om jag nu ens klarar av eller fattar hur man ska göra! Jag hoppas på hjälp från någon tekniskt kunnig med tålamod, för nu har den bråkat med mig alldeles för länge.
Jag har lånat en symaskin av Johanna, tack för det annars så hade det inte hänt mycke här.... Men tyvärr så funkar den inte så jätte bra till allt jag måste sy, men till den lite enklare sömnade går det bra!
Men förhoppningen är att min kära vän ska få sin något försenade 30-års present innan lördag, och så hoppas jag på att hon kanske väljer att ha på sig den när hon Dj:ar på Debaser på kvällen ;) Det är en av de bästa klubbarna i stan "Freaks and Geeks" på Debaser på lördag som mina fina vänner Madeleine och Sanna startat, så ni som inte har hittat dit ännu gör er den stora tjänsten gå dit! Det är mcket bra musik och band som spelar. Jag lovar det är värt det om inte så kanske ni får se min klänning bakom dj:båset ;) haha
Så nu fick jag in lite reklam för en sjysst klubb oxå!
Om jag hinner så lägger jag upp lite bilder på mina nya alster innan helgen. Jag har ju ett annat jobb och sköta oxå. Ha tålamod!

Inga kommentarer: