lördag 1 november 2008

Första inlägget ;)

Jaha.... Då ska jag försöka mig på att blogga... Jag har alltid tänkt att jag aldrig kommer blogga känns inte riktigt som min grej men så har jag hittat så otroligt många roliga, intressanta bloggar som ger mig hur mycket inspiritation som helst :)
vad mer att göra än att börja blogga själv och hoppas på att jag lyckas fånga folks intresse på något sätt!!!!
Vad kommer det handla om då... Ja.. tanken är min design och allt runt omkring det ska fyllas med massa intressanta bilder på min design och annat skojigt och förhoppningsvis så kommer folk som hittar hit bli intresserade, nyfikna och gilla det jag gör!
Och sen såklart köpa mina saker :)


jaja titta in och följ min strapatser när jag försöker förverkliga min dröm.
Så nu har lyckats med mitt första inlägg och mer ska de bli!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen till bloggträsket...

Madeleine sa...

varför har du ej sagt att du bloggar tok! lööv