måndag 10 november 2008

Lite fynd!!

Idag har jag vart ute och fixat lite allt möjligt, köpt foder och overlock trådar bland annat. Är full med ideér och en lång lista på vad jag ska konstruera och sy :) Men tyvärr så har jag haft problem med mina symaskiner ett bra tag och därför inte fått ngt gjort! men förhoppningsvis så får jag igång min overlock ikväll om allt går som jag vill....
Har en hög med kläder som jag sy om och fixa till lite vänner och det hade ju vart himmla skönt att få det gjort! + att 2 av mina kära vänner ska få sina klännigar sydda som dom fick i 30 års present för alldeles för många månader sen!

Även om det inte har blivit mycket sytt på senaste tiden så har jag gjort en hel del tyg fynd och det kan verkligen göra mig på toppen humör :)
Här är några av fynden, vad det ska bli av tygerna... jaa det får ni vänta och se!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh jag tyckte mycket om tyget nere till vänster, det med inslag av brunt. Men alla var fina! kram

Anonym sa...

det översta gröna ser ut som det som din pappa hade som draperi när jag kom till honom första ggr...

Madeleine sa...

bra! då kan du sy min kjol;)