torsdag 4 december 2008

Lite andra tankar!!!

Eftersom jag inte har några nya bilder på vad jag sysslat med senaste veckan... det vill säga... jag har inte blivit klar med något speciellt, dels för att jag har jobbat ganska mycket på mitt andra jobb och så har jag tråkigt nog vart krasslig!
Så tänkte jag att jag kan ge lite film tips på några bra filmer jag sett senaste veckan i och med att jag ser minst en film varje dag/kväll så lyckas jag hitta några riktigt lysande filmer emellanåt :)

Utan inbördes ordning:

*Grace is gone
*Fireflies in the garden
*Let the right one in
*Trainwreck. my life as an idiot
*Inside im dancing
*Burn after reading

Kolla in dessa filmer och återkom om vad ni tyckte om dom.

Att oxå tilläga är att jag älskar böcker men är en sån person som läser i perioder det kan ibland gå flera månader till och med ännu längre ibland... jag vet TRÅKIGT!
Men nu e jag inne i en bok plöjar period och kan inte få nog av det :)
Så till er som inte har läst dessa kan jag rekommendera att ni gör det!
Kanske är så att jag är sist med att läsa dessa böcker eftersom jag som sagt har mina läsperioder men om det är någon som missat så LÄS DESSA:

*Bitterfittan
*Mig äger ingen
*Glöm att ni har en dotter

Och jag tar gärna emot filmtips och boktips!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har ett supertips på en bok som jag läste för några år sedan. "Inte som andra döttrar" av Deborah Spungen. Om du inte har läst den så gör det genast. Såååå bra!