tisdag 16 december 2008

Jordbävning och fix!!!

Vakna vid kvart över sex av att hela sängen och lägenheten skakar... Klart man blir nervös :/ så visar det sig att det var Jordbävning här i natt.... 4.7 på richterskalan. Det var ganska obehagligt får jag säga!

Idag ska jag fortsätt vad jag påbörjade igår, organisera mina tyger och allt annat i arbetsrummet. Jag har även klippt ut en hel del mönsterdelar i tyg lite av det är ihop sytt resten ska få följa med upp till min bästa mamma över jul! Tanken är att vi ska pyssla och producera lite saker när jag är där... Får se vad vi hinner blir ju tyvärr inte så lång stund som jag hade velat men men...
Igår inhandlades även lite fler tyger som jag tänkt jag ska hinna klippa till innan jul! Jag ska dock jobba på mitt andra jobb ganska mycket fram till jul så får se vad jag hinner fixa.
Hoppet är iallafall att vi ska lyckas fixa min symaskin under julen den har haft semester under hösten så nu är hoppet min kära mor! Det ska nog bli bra :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tur att din mamma har tagit semester då!!
Ni är så efterlängtade...