måndag 29 december 2008

Experimentera!!!

Är på besök hos min mamma med sambo i skaraborgs län! Jag och min kille har farit runt och firat jul i en massa olika delar av Sverige nu, började med norra skåne sen vidare upp till närke och nu ner till min mamma i Götene!
Det är jätte mysigt jag har inte vart här på ett år och tyvärr så går tiden alldeles för snabbt för imorrn så bär det av hem till Malmö igen :( Inte roligt alls!
Idag har vi farit runt och fixat en massa och kollat in butiker, först i Skövde vidare till Lidköping sen en loppis här i Götene. Lyckades med att hitta lite porslins fynd!
Under kvällen så har jag exprimenterat med lite olika tankar jag haft på en klänning, den blev inte alls som jag tänkt mig... Så mamma och jag har funderat och försökt hitta nya ideer som kan göra den lite snyggare.... Vi blev trötta och la ner projektet får forsätta imorrn. Mina symaskiner har så klart krånglat en massa oxå... men det verkar ju ingå i kreativitets processen ;) hihi
jag hade ju tänkt att ha den på nyår.... får se hur det går me det!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej min stora dotter vill bara upplysa dig om att din mamma är numera gift.........