tisdag 10 mars 2009

Skrattretande post :)

Jag måste bara berätta om den skrattretande posten som damp ner i vår brevlåda idag!
Min sambo fick ett brev från PLIKTVERKET...
(Han har en gång i tiden för ganska många år sedan varit FN soldat i Bosnien men som sagt det var ett bra tag sen)

Varav jag frågar honom, varför får du brev därifrån???
Jag kanske har fått en Krigsplaceringsorder, hehe

Brevet öppnas och... ja tro det eller ej men min sambo ska infinna sig i Halmstad om det nu mot alla odds blir krig i Sverige... Vad tror ni????

Så därför måste jag bjuda på en "före" och "efter" bild av min kära :)






2 kommentarer:

sinneskatten sa...

kanske kan vara lite svårt för pliktverket att veta att Pj är en elitspelare i rugby numera.

amelie sa...

Pliktverket har nog missat en del hehe

Åh, ja Chloe Sevigny är min girl-crush. Jag är nog faktiskt kär i henne på allvar.