fredag 20 mars 2009

GLAD :)

Ibland kan lite göra en glad :)
Ikväll kommer min vän Cinna och hälsar på över helgen, vi har inte setts på 3,5 år... hur det har gått till det är ingen som vet... Men nu ska vi äntligen ses och uppdatera oss om allt mellan himmel och jord eller vad är det man brukar säga....

Jag ska hämta henne vid bussen ikväll vid åtta sen bär det av till release fest på KRETS på Möllan av konsttidskriften Palleten Cinna är webbredaktör på den och ikväll så släpps den i Malmö. Utöver det så har det beställts falafel ikväll... för alla som inte bor i Malmö så är ju detta falafel paradiset!

Nu ska jag fixa till de här hemma sen ska jag ta mig ut i solen och förhoppningsvis hämta min ny servade symaskin :)

So long!

1 kommentar:

Madeleine sa...

ojdå vi prenumererar på paletten. (jobb)