tisdag 20 januari 2009

Nya tyger!

Igår var jag och inhandlade lite nytt material, så idag ska det sys några nya väskor, har en hög med fina tyger som jag har fyndat på sistonde! Jag har även 3 beställningar som jag måste bli klar med senast imorrn, för sen måste jag jobba torsdag och fredag på mitt andra jobb.

Sen så ligger det ju ca 3-4 klännigar i hyllan som är nästan klara...jag måste bli klar med dom nu...
Jag ska även måla klart våran vägg i vardagsrummet är pytte lite kvar och vore ju så skönt om det blev klart NU!
Nee nu får de vara nog, återkommer senare förhoppningsvis med lite bilder, har varit lite dålig med det på sistonde...

2 kommentarer:

Samlerskan sa...

Det är ett evigt fixande och man blir aldrig klar : ) Roligt att du har så mycket nytt på gång. Kram

suzieq sa...

när får jag min klänning;P! längtar!!!puss